מחקר איכותני

בתחום המחקר האיכותני סאפיו  מבצעת קבוצות מיקוד וראיונות עומק במתודולוגיות הנחיה ותשאול מתקדמות וייחודיות.

 

לחברה מגוון רחב של מערכי מחקר ומתודולוגיות איכותניות לביצוע קבוצות דיון וראיונות עומק (מיני-מקסי, פאנל, מרחב וירטואלי, deep dive מחקרי מטאפורות וארכיטיפים ועוד), המיועדות לתת מענה מיטבי לצרכים שיווקיים שונים ולקהלי יעד שונים (B2B, רפואי, ילדים ונוער וכדומה). 

 

מתודולוגיות אלה בשילוב עם ניסיון רב והבנה שיווקית מעמיקה, מאפשרות לנו לבצע מחקר אסטרטגי-יישומי ולקבל את התובנות הפסיכולוגיות והצרכניות הנדרשות להשגת המטרות העסקיות. 

 

המידע שמתקבל הן באמצעות תשאול ישיר והן באמצעות טכניקת השלכתיות המיועדות להציף רבדים סמויים של שיקולים והעדפות, מעובד לתובנות מעמיקות במגוון נושאים ובתוכם:

  • מיפוי תפיסות מותגיות ואיתור זירות מיצוב
  • הבנת תהליכי קבלת החלטות
  • איתור צרכים לא מסופקים
  • הערכה ומיקוד של חדשנות
  • בחינה ואופטימיזציה של חומרים תקשורתיים
  • פיתוח נכסים דיגיטליים
  • חווית לקוח ו-Consumer journey
  • שיטות הנעה אפקטיביות

 

ניתוח הנתונים מבוצע מזוויות רבות כולל תקשורת מילולית ובלתי מילולית, הערכת עוצמת השיח והתגובה, ניתוח תמות ונרטיבים, ניתוח ייצוגים ויזואליים ועוד.

דו"חות המחקר של סאפיו הופכים את המידע הרב והמורכב הנאסף בתהליך התשאול לתובנות צרכניות ושיווקיות ממוקדות וישימות. 

הממצאים מוצגים באופן תמציתי ואינפוגרפי וכוללים דוגמאות וציטוטים רבים. זאת במטרה להנגיש את התהליך המחקרי לכל הגורמים הרלבנטיים בארגון ולהקל על האינטגרציה עם שאר תהליכי העבודה השיווקית.